8/28/2009

Bloggparty! Wohoo!!!

Nu drar snart Bloggparty igång. Hela september kommer att vara fullt av härliga, roliga och varierande utmaningar öppna för alla som vill! Några ivriga bloggpartydeltagare har säkert redan tjuvstartat… Men inte jag och det beror helt och hållet på att jag just nu befinner mig hos mina kära föräldrar och firar något så fantastiskt som en 40-årig bröllopsdag!!! Så jag nöjer mig med en liten tjuvkik på vad som komma skall på måndag.

It’s time for a Blog Party, hosted by the members of Allt om Scrap, a Swedish Forum. This is a little sneak peak of the challenge which I will launch on Monday. Right now, I’m with my parents celebrating their 40 year wedding anniversary. That’s HUGE!

Maritha och arne detalj

Ha en underbart trevlig helg! Vi ses på måndag! Hoppas jag!

Wish you all a beautiful weekend! And I hope to see you on Monday!

No comments: