2/29/2008

Månadens DT-bidrag

Två LOs har det blivit denna månad. Inte helt enligt uppdrag (endast använda innehållet i snygg påse), eftersom jag helt enkelt inte klarar av att scrappa utan svart cardstock och mina stämplar... I detta fall min nya nyponros-stämpel från Inkido. Den är snygg den! Ett bidrag till min BoM, om året jag föddes. Visst är vi fina, jag och mor!
Och ja, jag vet - jag glömde sista raden i sångtiteln när jag monterade den. Det är OERHÖRT irriterande, men ingenting att göra något åt. Scrappers glue sitter som berget.

Sen till Mars månadsutmaning - inspireras av ett ord - hos Annas Scrapbooking som jag håller i denna månad. Tips - gå in via länken och delta!!! Ordet blir FRAMTID eftersom våren är så löftesrik, signalerar förändring och alltid får mig att tänka framåt. Det är också en spark i baken och en påminnelse, så att jag ska bli klar med avhandlingen någon gång så att jag inte slutar som hamburgervändare på McDonalds
Bilden är USEL eftersom den är tagen kvällstid. Men så kan det bli ibland.

2 comments:

Anonymous said...

Jag gillar det trots att det är tagit i skymning. Det där med hamburgervändare var kul. Kommer du ihåg att jag var rädd för att du skulle bli "hamburgarkäring" när du var i Sälen? Nu finns det inte i mina tankar! Fick mig ett gott skratt när jag läste vad du skrivit.
Kram

The Dolphin Inn said...

Cool work Tesa, love both the pages, hope you are having a great weekend XXX