3/03/2008

Nya stämplar!!!

Jag blev totalt helt SÅLD på de nya journalingstämplarna från Prima som kom in till Annas Scrapbooking förra veckan. Dom är så otroligt fina allihop så jag kan knappt bärga mig tills jag får använda dom!!! Liiiite dåligt med scraptid har jag dock, så det lär väl dröja. Men första har jag hunnit använda i alla fall.

Jag fick världens roligaste utmaning! Att scrappa med och om favoriter! Tänk att slippa tänka på att försöka variera sig, hitta på nytt.... (som om jag någonsin gjorde det LOL - men nu slapp jag dessutom försöka!) Sonen belv ju det självklara valet att scrappa om. Stämpla, doodla och chalka blev favorittekniker, och precis som på det mesta andra jag gjort på senare tid har jag använt grungeboard, svarta blommor från min retro flower punch, sequiner, utkloppta swirlar och favoritstämpeln Encircled.

Visst är han fantastiskt fin - min son!!!

5 comments:

Jag... said...

Jamen och så blev det en favorit LO oxå! :-D Den blev jättefin!

Anonymous said...

Såå läckert!! Vilka fina färger och allt annat och visst kan man vara katig som har ett så gulligt barnbarn!!
Kram

Unknown said...

Denna är underbar! Jag är helt såld på lo´ter med svart CS nu för tiden, kan knappt göra något annat! Gillar den lilla skylten!

Elzie said...

Han är så go så du Tesa. Och fin lo har du gjort om honom också. De där stämplarna får man nog ta sig en titt på.
Ha en bra torsdag och välkommen hem från stora staden.
Kram Elzie

Lisbet said...

Nu är jag ute på bloggrunda igen. Passar på innan friidrotten börjar. Känner att jag behöver inspiration så jag tittar in på din sida för att fylla på inför veckan.

Ha en skön vecka