2/13/2008

ÄNTLIGEN...

...dags för en kär tradition i det bromanska hushållet - eftermiddagsglass på trappan när solen skiner och vi har lite "vår" i kroppen. Första gången idag!!! Det var väl inte direkt varmt, men det var HÄRLIGT!
Äntligen har jag också gjort färdigt mina recept till vår Swedish Swap, denna omgång är det
desserter på dagordningen och jag väntar mig en tvättäkta amerikansk cheescake swirl, en tbolerone parfait. Bland annat. Själv bidrar jag med världens godaste och enklaste och mest glutenfria* sommartårta som finns (*om man gör lemon curden själv). Stämpeln är min nya favorit från Inque design, Nightingale (och fåglarna återstår att använda!!!)


Och visst är pappret SÖTT!!! MME, säger jag bara. MME.

4 comments:

Anonymous said...

Åh så mysigt det ser ut.
Det pappret ÄR snyggt, jag har det också. Snyggt blev det också.
/Susanne

Anonymous said...

Vilken gullig kille!!
Mycket fint receptkort, stilrent och jättesnyggt papper.
Kram

Elzie said...

Vilka härliga saker du gjort. Var har du fått tag i de husstämplarna? och VAD är det där inchie (eller något sånt *s*!) som var så pilligt? Den gamla damen hänger inte med riktigt, ha, ha.
Ha en skön Alla Hjärtans Dag min vän.
Kram Elzie

Unknown said...

Underbart med glass ute!!
Jag älskar den där swirlsstämpeln!! :)