1/21/2008

Ute på vift...

...har jag varit med ett gäng mer eller mindre vilda (och höggravid[a]) brudar. Gammeltanten hade kul kan jag säga. Det blev Stockholm tur och retur i rökig plysch-passat med ett antal stopp på vägen. Favoriten var äventyret med diesel och swingers. En upplevelse. Som sagt. Och Formex var häftigt. Det finns gaaanska mycket trevliga prylar därute... Och en del kommer till en butik nära mig... LOL!

Det finns också en och annan rolig teknik att upptäcka. Har försökt stå emot Tim Holtz (jag menar det blir ju lätt lite fånigt med en tupp i hönsgården som alla springer efter, dessutom har han korviga fingrar) men jädrans vad den karln kan... Så nu ger jag upp. Men jag kommer ALDRIG att sälla mig till de 1500-2000 som ger kommentar på hans blogginlägg så fort han yttrar sig. ALDRIG. Det är Ullis som gillar Tim Holtz. Hehe hee.

Tagen är till en utmaning i en COF - Jag är...


Sen ett mycket snabbt kort som jag inte bestämt om jag gillar än. Vad tycker du?



3 comments:

Emmy said...
This comment has been removed by the author.
Emmy said...

*asg* Jodå, visst gillar jag Tim Holtz men inte är jag någon höna, och inte skriver jag kommentarer på hans blogginlägg heller! LOL!

Och även om inte du har bestämt dig så har jag det i alla fall! Jag gillar ditt kort!!

Anonymous said...

Båda är jättefina! Det är alltid så spännande att få se vad du skapar. Kram