1/04/2008

Nyårskort


Jaha, nu är helgerna över. Vi har haft fantastiskt trevligt även om jag fick årets första migrän på nyårsdagen (aningen självförvållat, så viktminskningslöftet ökades på med löfte om ett vitt år - och då pratar jag inte om vitvin som förra året).

Ett litet nyårskort hann jag påta ihop i mellandagarna, annars har det varit svårt att få till scrappandet. Jag har åter gett mig på cleartekniken. Det blir ju häftigt, men det är och förblir svårt. Det här är jag dock jättenöjd med.
Har deltagit i http://www.svenskscrapbooking.se/ månadsutmaning med det. Omröstning pågår och jag har chans att sluta på en tredjeplats så det är ju jätteroligt. Dessutom vann jag veckoutmaningen med min LO Frihet (se nedan) där och kommer att få ett litet pris från http://www.katscrap.se/ .

I övrigt har jag mest brottats med datorer. När de fungerar - som nu - är de ju världens mest underbara uppfinning. MEN... Min laptop kraschade. Arbetet gick att rädda men ALLA bilder är borta (och nej, jag har bara TÄNKT spara ner dom) all E-post, alla adresser, all musik... Men arbetet är ok. En ny dator har inhandlats *ÄLSKAR* men innan jag fick bredbandet att fungera. Puhhhh. Jag känner grabbarna på Glocalnet rätt väl nu... Igår fick jag ordning på allt. Mitt problem just nu är att jag fått konkurrens om datorn då sonen fick datorspel till julklapp och maken snöat in på mahjong. Och det är ju trots allt hans dator med...

5 comments:

Minkamera said...

Snyggt!!!!!!! & Läckert :-)

Anonymous said...

JÄttefint kort!! Hoppas att det går bra i tävlingen också!!

Inte kul med migrän......

Unknown said...

Jag är så hedrad att jag fått lära känna dig Tesa! du är en fantastisk scrappare, och det är ju jätteroligt för dig med alla utmärkelser! GRATTIS!!
Det här kortet är fantastiskt!!

Anonymous said...

Hjälp så snyggt!!! Ljuvligt.
Krånglande datorer skapar såååå mkt negativ energi, usch.
Lycka till m den nya!
Kram

Karin said...

Wow, helt underbart. Jag är stum av beundran!!