1/22/2008

Bakåt och framåt...

...har jag tänkt och scrappat. Ett bokslut för 2007 och en förhoppning inför det kommande året. Har kämpat för att få till fotograferingen på de båda, men har helt enkelt inte lyckats. Särskilt {08} kommer INTE till sin rätt tyvärr.
Hur som gillar jag båda SKARPT, 2007 för att det var så himla kul att göra ett bokslut och 08 för att jag tycker att den blev vacker och betyder mycket för mig. Båda är DT-bidrag för AnnasScrapbooking.


För övrigt tycker jag att SJ är ett j***a skitföretag.

9 comments:

Emmy said...

Oj, vadan denna värme och kärlek till SJ? ;P

Jättefina LO's! Måste kolla sb och se om 2007 går att förstora där. 2008 har jag nog redan lämnat kommentar på vill jag minnas. :)

Anonymous said...

Jag har inte så mycket med sj att göra mer, men klart det kan vara påfrestande!! :) Pendlade mellan Halmstad och Malmö i tre år och så fort det blev minusgrader så funkade ingenting!! Förstår dig! Kram!

Anonymous said...

Vilka härlig Lo:s du har gjort. Hoppas vi ses ikväll.

Anonymous said...

Vilka härlig Lo:s du har gjort. Hoppas vi ses ikväll.

Anonymous said...

Sååå fina LO skulle bara önska att jag kunnat läsa vad det står! Men den får jag väl den 16:e.
Det där med SJ gillade jag!!!!
Kram

Anonymous said...

Vilka härliga färger. Jag gillar verkligen din stil. Ha det bra.

The Dolphin Inn said...

Love the year in review page Tesa and the flower layout is gorgeous too TFS XXX

Elzie said...

Dom är jättefina, bägge två. Och vilken kul idé. Har inte tågen skött sig som dom skulle vännen?
Ha det så gott däruppe i norden.
Kram Elzie

Anonymous said...

Två superfina LO:s.
*kram*