12/05/2009

Sista korten till Hannas

Sjuk har jag varit och så mycket scrappat har det inte blivit sista dagarna, men ett par kort som jag gjorde när jag gästade Hannas Pysselstuga har inte bloggats än. Jag fick Bo Bunnypapper och magnoliastämpel och lite bling att arbeta med.

Hannas julkramJag har gjort en krans med bladpunchen och pimpat bladen med distress stickles. Röda blingstenar får vara bär. Kortet glittrar härligt, till och med knappen är glittrig. Hannas julkram detalj Och så ett kort till. Klonade visst magnoliorna… LOL! Får använda en annan palett nästa gång tror jag,

Hannas Julpost Jag älskar dessa Bo Bunnypapper. Och nu sitter jag och klappar ännu fler, fast i Snowy Serenade-serien. HELT OTROLIGA. Hur i hela friden ska jag kunna skära i det här???

Eller det här

Fast det är ett kärt problem som jag säkerligen löser här framöver…

Ha en riktigt härlig lördag!

Tesa

1 comment:

Michelle B. AKA JustPaintingAround said...

Beautiful coloring and I love how you made a swag from those punches!