7/16/2009

En layout!!!

Äntligen, efter tre veckor, har jag lyckats göra en LO. Det började med att jag hittade en tutorial av Cathy Zielske (hos Ali E, jaja, det är en soppa det där tydligen har de mycket gemensamt lol). En såndär tutorial som jag faktiskt lyckades följa och LÄRA mig av. Har haft mitt Elements rätt länge nu, men jag har fram till nu bara använt det till att snabbredigera foton med. Slut med det nu. Nu kan jag göra bildcollage! Wohooo. Började enkelt med tre foton av mitt favoritobjekt sonen.

Så fantastiskt fin Det som fick det att släppa var också en jättefin skiss av HelenSkaparlusten. Enkel och som gjord för mig just nu. Sen kladdade jag lite men det var mitt sista kraft papper (ANNA KOM TILLBAKA!!!) så det fick vara så.

Så fantastiskt fin detalj 1 Annars sitter jag sedan ett par dagar och klappar på mina Lemonade papper. Mmmmmm. Hade tänkt använda dem, men ujujuj vad svårt det var att skära i dom…

4 comments:

Anna said...

Åhhh vad vacker!!! Tyvärr så har detta papper utgått från min leverantör:-(

Kliri said...

Photo is miracle! Very beautiful!

Anonymous said...

Jättefin lo! Gillar färgerna och fjärilarna! Kul att du målat lite också!
Vad duktig du är på att göra fotocollage, blev riktigt snyggt! Det måste jag också lära mig, då jag har elements men inte riktigt lyckats komma underfund med det ännu.

Ha en underbar dag med sol och värme!

Många kramar från Susanne

Cattis said...

Snyggt!! Du gör så härliga alster!! Love it!