3/07/2009

Min första tutorial...

...eller nåt. Jag har i alla fall försökt visa hur förbenat bra min nya kärlek Tombowpennorna är på Annas Scrapbookings blogg. Det är betydligt lättare att måla än att skriva om att måla...

I've tried to do my first ever tutorial and it's about using the amazing Tombow pens. It's all published over at Anna's Scrapbooking's blog but I must say it's waaaay more easy to paint than to write about how to paint...
Som så ofta innebär helg också födelsedagskalas för sonen. Och kort har det blivit, ett enkelt sådant, gjort efter skissen på SCS. Med en riktig favoritstämpel (men nu tror jag de flesta fått ett kort med den så nu får jag kanske snart gå vidare...)

Weekend means birthday party, and this time I used one of my fav stamps from Inkido. The card is inspired by the sketch of the week over at SCS.
Och så har jag gjort en gäst-DT layout för en utmaningsblogg. Här är en liten tjuvtitt. Mer kommer på måndag.
And finally a sneek peek - a guest DT layout for a challenge blog which will be published on Monday. I really, really like how this one turned out which is a rare thing.
Have a lovely Weekend!!! And thanks for stopping by!

1 comment:

Heléne said...

Mycket fint du gjort! Och din tutorial funkar bra :-) Dina ursnygga kort med Urban Prairepappren gör att jag känner ännu mer att jag verkligen behöver ha de där pappren! Kram H.