5/29/2008

Ny LO...

...gjorde jag häromkvällen till en utmaning i en av mina COFs - Groovy Doodles (lol!), uppgiften var vid sidan av den självklara doodlingen att presentera oss själva som scrappare med ett nytaget foto. Sonen står för fotot jag för resten. Det var kul och jag gillar resultatet, det är jag på nåt sätt, sådär ser alla mina block ut... Och det tog bara nåt dygn innan jag blev liftad av Pia vilket jag ser som en stooooor ära, doodlingdrottning som hon är!
Sen ett snabbt kort jag gjorde i eftermiddags när jag kom på att jag totalt glömt en sak...
Till och med jag har hamnat i punchinella-träsket!

1 comment:

Unknown said...

Ja du Tesa! Det behöver du inte se som en ära, du är ju superduktig så att lifta från dig är lite krampartat från min sida! Det blev ju inte like "groovy" dom din doodling är! :) Jättehäftig lo, och att sonen tagit fotot? Ännu coolare!