4/13/2008

Wohooo - jag vann!!!

Jag är så himla glad!!! Jag vann en av utmaningarna på Scrappiz crop - ATC/Inchisar!!! TJohooo!!!

I dag har det varit en härlig dag - inte soligt, men ändå sådär vårigt i luften! Jag har mest jobbat - handledningar, rättningsarbete och förberedelser för morgondagens seminarium. Det är mycket nu, men det hjälper att det blir ljusare och varmare!!!

Så mycket scrappat har det inte blivit. Inte ens snabbscrappade liftar. Jag gjorde ett födelsedagskort i torsdags till en kompis. Tack och lov gick jag in och kollade hennes födelsedagsdatum en gång till - det liksom blev som en känsla att jag var tvungen att göra det, och fatta: 11 April var hennes registreringsdatum på Scrapbook.com... Hon fyllde ju i februari... Det visste jag ju... Men... Så här blev kortet i alla fall!

Jag skickade en hÄngelstämpel till en kompis i Malaysia (Irene aka Scrapperlicious) för ett par veckor sedan och KOLLA IN VAD HON GJORT: http://scrapperlicious.blogspot.com/2008/04/thank-you-card.html

I morgon bär det av till Stockholm och den som vill får gärna hålla tummarna på tisdag då jag presenterar mitt avhandlingskapitel i Uppsala. *ångest*

7 comments:

The Dolphin Inn said...

This is beautiful Tesa, I love it TFS XXX

Anonymous said...

Grattis till vinsten!!! Så kul! Superfint kort!!

Ha en härlig måndag!

Elzie said...

Stort grattis!! Du är väl värd varje vinst tjejen!!
Hoppas du har en bra tisdag.
Kram Elzie

Sandy said...

Grattis! Det förtjänade du verkligen, ett jättefint kort, och andra alster oxå! Vi ses i Helsingborg på Eventet, med vänlig hälsning Sandy

Irene Tan aka Scrapperlicious said...

Love your card Tesa!! Those stamps are awesome!

Unknown said...

GRATTIS TESA!! Du är väl värd att uppmärksammas!! :)
Vilket underbart kort du gjort! Gillar stämplarna enormt! Kram!

Unknown said...

...förresten, det låter nästan som att kortet var till mig!! Var det det?? hihihihihih!!!! I så fall!! Kram! Pia