1/10/2009

Nya skidor...

...söta vänner och två blog awards! Det är trevligt! Jättetrevligt! (och hade jag minsta kunskap om hur man lägger in en glad smilie i bloggen skulle jag ha gjort det HÄR). Jag och sonen kom precis hem från en härlig förmiddag i Dömlebacken. Jättefint underlag var det och våra nya skidor fungerade alldeles utmärkt. Sonen var dock inte helt lycklig när jag halade fram kameran. Han blängde på mig men lovade till slut att jag ska få ta hur mycket bilder jag vill när vi är i Branäs. Ojojojoj...Pia har förärat mig en award. Tack snälla söta! Det har Suss också gjort. TACK! Gulliga är ni som bara den!Awards ska ju vidarebefodras och efter ett antal svårartade beslutsångestminuter så är den till DIG! *ler*

Så min senaste LO som var jättekul att göra. Den handlar om våra nyårslöften. Sonen överraskade oss genom att vilja avge nyårslöfte och dessutom ett fantastiskt sådant. Så då fick ju vi hänga på, lika seriöst.

3 comments:

Maritha said...

Kanonfint men blir så nyfiken på texten! Vad uppfinningsrik du är för det är väl dom "nya" du använt.
Fint sammansatta!!
Kram

Ulrika said...

Underbar layout, gillar hela upplägget, rubriken, den långa texten (och vad står det där egentligen?), de fina fotona ... superläckert helt enkelt!

Anonymous said...

Men wow så snyggt!
Har du skrivit ut direkt på det mönstrade papret eller på vellum?

Kram//Busan