10/07/2007

CardJacked!!!

Jag är alldeles omtumlad och lycklig - jag har blivit CardJacked på självaste World Card Day av härliga kortmakarbloggen http://kortifokus.blogspot.com/2007/10/world-card-making-day.html!!! VA! Jag trodde inte att någon i den mer etablerade scrapvärlden visste vem jag är och vad jag gör så överraskningen blev total. Och en massa snälla ord skrev de också... *glad*

Det var ett tag sedan jag gjorde kort, men jag känner att andan börjar falla på!!! :)



Idag är sista dagen av en cybercrop på Svensk scrapbooking. Jag har haft en nära vän på besök så något scrappande har det inte blivit förrän nu sent på kvällen. Ett kort hann jag med i alla fall, utmaningen var utan stämplar, och för mig personligen också - jäkligt snabbt... Inte riktigt vad jag brukar göra, men jag hade färgstarka doodlebug gummidekorationer som fick styra färgval, och sen fick jag hålla det enkelt. Blev väl sådär, bättre i verkligheten i alla fall. Svårt att fota i mörkret. Det är till Ullis (och jag hoppas verkligen inte att du läser min blogg (!) som fyller på lördag och hon är en ytterst färgstark personlighet så det kan passa.

3 comments:

Elzie said...

Hej Tesa!
Det är mycket som varit glatt för dig på sista tiden. Det är dig väl unt. Du är så duktig och gör så fina saker. Ha det så gott.
Kram Elzie

Anonymous said...

Vad stolt jag är! Du kan tro att det är fantastiskt roligt att ha en så duktig dotter och att inte bara jag tycker det! Grattis. Grattis

Anonymous said...

Läckert!!!!!