9/27/2007

Jag har shoppat!!!



Och det är så sanlöst roligt... Skulle ha rosa floss till en swapp men kom ut med allt UTOM just floss. Bland annat en av Autumn Leaves swirliga stämpelsatser *älskar*. Dessutom damp ett paket ner från sb.com-shoppen igår. Fick ett presentkort på $25 av Jen efter en utmaningsvinst och man får mycket för det!!!! Så nu önskar jag mig bara tid att scrappa. I gårkväll gjorde jag en rush med denna månads receptswapp. Nya stämpeln, ny blom-punch och nya papper!!! Dessutom är sequinerna nya - fick dom av mamma i helgen! TACK!

2 comments:

Elzie said...

Du Tesa! Jag tror jag hoppar över denna gången!!! EFter att ha sett era fina receptkort så får jag ännu mer beslutsångest hur jag ska göra. (Som förra gången när jag glömde chalka allt *s*). Ditt recept är sååååååå fint.
Ha en bra lördagkväll.
Kram Elzie

Elzie said...

Hihi!!! Egentligen stämmer det jag skrev, men dte är klart att jag skojar om att inte vara med. Men en sak har jag lärt mig och det är att jag MÅSTE vara lite mer aktiv mellan scrapträffarna. Var ju i april och gjorde några hyfsade lo's, sen har jag itne gjort nåt. Dåligt. Ska iväg på lördag igen och då måste jag ju försöka få till nåt *s*.
Njut av din lediga dag, för det är det väl. Själv är jag ledig till i morron klockan 5. Bah!
Kram Elzie