9/06/2007

Blev SÅÅÅÅ glad ...


...när jag kom hem och öppnade postlådan. Där låg ett paket från Tracey, en "liten RAK" för att jag vann en utmaning för ett tag sedan. Den lilla RAK:en visade sig vara inte alls så liten. Eller hur!!!




Swappar och andra åtaganden som jag haft börjar falla på plats. Jag har lyckats med allt inom tidsramarna utom i ett fall. I går skickade jag mina kakrecept och ser fram emot att få ett helt minialbum med godsaker om ett par dagar! Så här blev mina:



Jag har också gjort mitt allra första minialbum färdigt. Det innehåller 11 vykort från medlemmarna i en COF jag är med i. Vi kallar oss Stonehenge Sisters och kommer från Sverige, England, USA, Australien och Malaysia. Jag ville ju att både fram och baksida skulle synas så jag har använt mig av vanliga OH-blad.




Jag blev ganska nöjd faktiskt!



1 comment:

Anonymous said...

Jag är helt imponerad!!! Blir såå sugen på recepten, tänk vad kul det skulle vara att ha dom på "hyllan" i köket. Grattis till vinsten! Vykortssamlingen ska bli jättespännande att få se i verkligheten. Kram