12/16/2008

Hur vill jag ha det då?

Nja, mer såhär typ. Det är inga stora förändringar bara jag slipper det Veronika så fyndigt kallade "Altardukningen"! LOL! (och har du ingen aning om vad jag pratar om, scrolla ner ett par inlägg!)

Så en LO jag gjorde igårkväll efter skissen i Basic Greys månadsbrev. Om vårt nya Wii. Wii är kul, nu när det fungerar, vi köpte ett till J till födelsedagspresent för ett år sedan - eller var det två??? Hursomhelst var Wii helt splirrans nytt då och vårt exemplar var trasigt, och det fanns inte något nytt att få just då. Och sen gick tiden... Och för en månad sedan åkte jag och köpte ett. Worth waiting for! Efter jul ska jag skaffa Wii Fit!

Så min första publicering! Kortet fanns för några månader sedan med i Ett Tryk.


Ha det gott!

3 comments:

Anonymous said...

Jag håller med dig, sådär är fönstret jättesnyggt.... Nu kan ju de som är ute också få se stjärnan dessutom... :-)

LO och kort är jättefina, så harmoniska och läckra!!

Maritha said...

Oh så fint fönstret blev!! Har också fått en stjärna men den lyser inte lika fint, det är inte så många hål i den.
Kram

Maria-Thérèse ~ www.afiori.com said...

OJ - fint det sista collaget är! Brukar inte gilla sådant som har för många ingredienser men detta är jättesnyggt!!

Maria-Thérèse / www.afiori.com