11/11/2008

My nestabilities...

...are finally here! It took them almost two months... I made a card for mother in law (who loves craft of all sorts) this afternoon, using the stamps I won at a CC over at Svensk Scrapbooking a couple of weeks ago. I used Kazan's sketch #13 at 2 Sketches 4 You.

Jag har väntat lääääänge, men i går så damp dom ner - mina nya Nestabilities!
Och den som väntar på något gott väntar alltid för länge! Jag är tacksam för att de kom igår och inte för en vecka sedan, för någon scraptid har knappast funnits. Men idag, efter att ha skickat iväg seminarietexten jag jobbat på så tog jag en timma. Gjorde ett kort till svärmor med de fina stämplarna jag vann av Camillha från Himlen Runt Hörnet på cc på Svensk Scrapbooking för lite sedan. Svärmor älskar handarbete, så jag visste genast vad jag skulle använda dom till!

Nu ska jag ner en sväng till i scraprummet. Har svårartad abstinens...

17 comments:

Unknown said...

Vet du att de har nestabilities på magnolia i borås?! Jag tänkte köpa några när jag var där sist men bangade....varför gjorde jag det????? arrrhh!!! Om du vill att jag köper någon till dig så kan jag göra det den 16 december...då åker jag dit nästa gång! SUPERFINT kort!! Kram Pia

Unknown said...

Tesa this is a great card! Black, white and red are always so striking together - I know your MIL is really going to appreciate it.
Thanks for playing
:) Kazan

Rleen said...

Tessa, Your card is fabulous! I love the image and the design. You did a great job! Thank you for sharing!

Hanneke van der Linde said...

Beautiful card!!

Unknown said...

This is so sweet! What a fun image you used.

Unknown said...

Love your take on this week's sketch... what a great card!

Frida said...

I like this card very much !!

Eveline said...

Great card. I love nestabilities, luckily quite a few on line shops in The Netherlands have them now.
Eveline.

Elzie said...

Vilket jättehärligt kort. Hoppas allt är bra Tesa.
Kram Elzie

Anonymous said...

Very Nice card

Kath Stewart said...

beautiful card for the sketch Tessa - love that stitching image and your MIL will love it
Hugs
kath
xxxx

Kristen Swain said...

what a fabulous card! i love the bracket and the sewing image is so cute!
kris

Anonymous said...

Men du vad gulligt! Har aldrig sett den här stämpeln förut.
Kul att den passade så bra och att svärmor blev nöjd;D

Tack för titten!

debby4000 said...

Fabulous card, love the new nestabilities.

Martha said...

This card is realy beautiful!!
Martha

Anonymous said...

Vilket sött kort!! Förstår att hon kommer att gilla det här kortet om hon gillar handarbete, det skulle jag ha gjort (älskar oxå handarbete) lol!
Den stämpeln är jättesöt!
Ha det bra Tesa och sköt om dig!!

Kram! Susanne

Katie said...

What cute stamps!! And how fun to get to use some new goodies :)

Love your card!!

Katie