9/13/2008

Min allra, allra...

...första tvåsidors-LO. Har varit på G länge att testa det men aldrig riktigt fått till det eller så har jag inte haft papper som räckt till båda, eller så... Men denna vecka var det en double pager på skissen hos Pink Sketches så jag tänkte att nu jäklar. Tja, så här blev resultatet:

This is my first ever double pager. It was a though one to do, so be gentle! I got the inspiration from sketch #4 over at Pink Sketches



Idag är en god dag - mina föräldrar är här, min brorsdotter är här, vi ska på utflykt, äta god mat och umgås och i kväll ska jag och maken på fest. Jag har nya fina kläder och nya fina stövlar. Det är trevligt!

5 comments:

Deb said...

Tessa, this is gorgeous! Love what you did with the sketch! Thank you for participating and sharing your work with us!

Deb
Pink Sketches DT

Jeanette said...

Den var superfin din dubbello. Härlig komposition med bilder, färg och detaljer. Kanon....

Kram Jeanette

Emmy said...

Vilken underbar 2 pager! Den har du verkligen lyckats med!!!

Hoppas festen igår var trevlig! Jag tror du var jättesnygg i dina nya kläder och stövlar!! :)

Maritha said...

Måste bara skriva att ditt LO är helt fantastiskt fint och även att du var fin i dina nya kläder och i stövlarna. Jag hade ju den äran att få se det in live.
Kram

Irene Tan aka Scrapperlicious said...

Gorgeous two-pager! Great pics too!