11/01/2007

Julkort


November är här och en månad i mörker väntar. Men det är också julkortsmånad och det är ju bara roligt. Jag har gjort ett kort med en av mina nya fina hÄnglar-stämplar och mina nya förälskelser BGs Figgy Pudding och ett papper från underbara Melissa Frances.


Vi har höstlov idag jag och sonen. Vi ska åka till simhallen och spela spel. Men lite mer pysslande hoppas jag det blir i eftermiddag. Har en höst-LO till min kritikgrupp att färdigställa. Den är ytterst bångstyrig och jag får inte till den, men vi får se.

6 comments:

Elzie said...

Har sagt det förut och säger det igen. Vilket härligt julkort!!
Och det i förra inlägget var häftigt.
Kram Elzie

Elzie said...

PS! Vad är det där PIN för något? (Usch, vad mycket saker det finns!! Själv väntar jag på en cuttler nu, med stor förväntan).
/Elzie

Anonymous said...

Vilket gudomligt ljuvligt kort!!!
Kramis

Karin said...

Underbart kort!!!Härliga färger och så fyndigt du satt tjejen.

Anonymous said...

Ett sånt härligt fint julkort! Fint komponerat!
http://lenislenis.blogg.se

Anna Maria Niia said...

Tack för din varma kommentar!!! Jag har kollat runt lite på din blogg och du, vad duktig du är!! Fastnade för det här julkortet direkt, härligt läckert med den stora blomman. Vad använder du när du färglägger stämplarna? Kommer säkert återvända för mer inspiration!!!