5/12/2008

Swappandet...

...är beroendeframkallande. Helt märkligt, satt hos Anna och pysslade i lördags och svor över receptet jag just höll på med och över swappandet generellt. Sen åker jag hem och det går inte många timmar innan jag anmält mig till en ny swap. Swap med 1 p eller 2???? Hur som blev min recept till järngänget i Swedish Swap så här denna månad:
Jag har liftat ett recept av http://veronikap.blogg.se/ . Tack Veronika!!! Notera mitt NYA alfabet, Mademoiselle. Mmmmmm, I like!

Sen hittade jag en hel påse med foton från Jonathans år på förskolan. Bestämde mig hastigt och lustigt för att a) börja snabbscrappa och b) färdigställa ett HELT album. Så min utmaning till mig själv är att under de kommande tio veckorna varje vecka scrappa 1 st 12x6 under 1 timma med dessa foton.

Så här blev första försöket:
Blev väl sådär, men det gick fort och det var kul. Tesas Stackenutmaning är i gång.

6 comments:

Cath. said...

Å, vilken fiiin gravad lax, lyckos de swappdeltagarna...=D
Vilken utmaning du gett dig själv...Lycka till! Ska bli kul att se mera av! Jättefin Lo tycker jag.
Ha detgott!

Anonymous said...

Vilken kul utmaning till dig själv! Scrappa lugnt!

Anonymous said...

Fin Swapp - lite avundsjuk på alfabetet. Gillar dina små fiskar. Handgjorda?

Mara said...

Vad mycket fint du gjort sen sist jag var in här...fantastiskt!

Unknown said...

Är en del av "järngänget och jag säger bara! TACK i förväg detta recept är jättefint! ...måste sätta igång nu,.... :) Kram Pia

Anonymous said...

VAd kul att du har liftat ett receptkort från mig. Jag ser precis vilket kort du har liftat!!

www.veronikap.blogg.se