10/05/2008

Julkortsäsongen...

...har startat. Det är dags att börja fylla Annas Scrapbooking med julinspiration. Diane har redan börjat och nu är det min tur att bidra lite. Jag har lagrat up med SEIs julpapper här hemma. De är så underbart finstämda hela serien.I år tänkte jag göra Mail Art kort. Ska vara med i en Mail Art swap på sb.com också och det ska bli kul. Så här blev mitt första försök:Pappren är som sagt SEI, stämpeln från Inkido och clearvingarna är från Maya Road och finns hos Anna och fås i ett knippe med fem-sex olika. Kicki har gjort juldekoration av en (som finns till beskådan i butiken) och det blev helt underbart fint.

Nu ska jag tillbaka till julkortsverkstaden. Ha en trevlig kväll!

4 comments:

Anonymous said...

Superfint! Åhh jag bara längtar tills jag kan börja skapa med just denna stämpel som jag köpte hos Anna igår.

Elzie said...

Jättefint kort. Och stämpeln är helt ljuvlig.
Hoppas du får en bra vecka.
Kram Elzie

Elzie said...

Du Tesa! Har din mamma någon mailadress som man kan komma i kontakt med henne på?
Kram igen, Elzie

Du behöver inte lägga in den här kommentaren *s*

Anonymous said...

Julkortet är verkligen vakert med dessa färger och dekorationer.
(vingarna är från Maya road;-))
Kram!!