7/13/2008

Lite allt möjligt

Vi har haft en riktigt skön helg. Mina föräldrar är här och hälsar på. Igår var vi på Alma Löv Museum och njöt fantastiska tavlor av Karin Broos (ÄLSKAR!!!) och såg konstiga, häftiga och allmänt märkliga installationer i fantastisk miljö. Har ni inte varit där än så planera in ett besök!!!

Sedan de åkt hem har jag varvat pysslande och takmålande. Mest scrappande, men bara för att maken behöver stegen till tapetseringen. *fniss* Här är ett kort jag knåpat ihop utifrån denna vekas skiss på target="_blank">SketchThis
I fredag gjorde jag en tag med en av stämplarna från Inspirationshuset. Jag planerar att få lite ordning i kaoset, så jag köpte vita korgar som ska fyllas med grejor och ställas i bokhyllan. PLANERAR.


Tapetseringen går framåt. Fondväggen är på plats och jag är MYCKET nöjd med mina tapeter. Flourishes är ALDRIG fel! *lol*


Och så här ser min son ut när mamma säger allt för mycket tokigheter. Hmmm. Kan inte vara bra för öronen.

10 comments:

Jeanette said...

Vilken bra idé med vita korgar och hänga så fina tags runt. Jag är dock inte så superorganiserad av mig. Men drömma går ju. Fin tapet. Älskar fondväggar... Kram Jeanette

Anonymous said...

Vad fint det blir! Och vad mycket fint du gjort!!!!!!!!

Anonymous said...

Hittade hit från Svensk Scrapbooking och har ägnat en stund åt att titta på dina fina grejer. Dessutom ser det ut som om du håller till i mina hemtrakter! :-D (Är ursprungligen från K-d...)

Anonymous said...

Gillade verkligen hårblåsen :) Fondväggen var inte helt fel heller!

Anonymous said...

Tack för en jättetrevlig helg!
Vad fin tapeten blev! Kram från mej och J

Annica H said...

Håller med cina99! Hårblåsstämpeln är ju bara underbar! Och fondväggenåxå! :)

ohradiogirl said...

Very nice card for the sketch this sketch. Love it.

Midalina said...

Härligt kort, och det blir ju riktigt snyggt med en scrapptapet :)

Det finns en utmaning till dig på min blogg om du har tid och lust.

Katie said...

Love your cards! Thanks for participating over at Sketch This! Hope you come back again soon!

Katie

Unknown said...

Nu äntligen har jag svarat på utmaningen! /Pia