2/27/2009

Det är FREDAG!!!

Vilken vecka! Men nu är den slut, och jag med den. Nu väntar en helg tillsammans med kära föräldrar och det ska bli så mysigt. Sonen ska på disco i kväll minsann. Födelsedagsdisco, och han är minst sagt uppspelt. Presenter och kort har det blivit såklart. Två snabba utdragskort med rester av mina Urban Prairie papper.

Så en LO om den oförglömliga dagen i Stockholm då jag, Scrapperlicious och SmultronPia sprang som galningar mellan scrapbookingbutikerna.

En helt osannolik dag! :)
Trevlig helg!

3 comments:

Jeanette said...

Vilka fiffiga utdragskort. kalasfina. Härlig lo nedan. Gillar kontrasterna i färgerna.Det blir så effektfullt och så äääälskar jag blingswirlar. Dom är sååå fina tycker jag. Kram Jeanette

Anonymous said...

Men vad kul med disco, han måste ha varit väldigt uppspelt när han skulle dit! Minns hur det var när mina skulle gå på deras första discon i den åldern! (Drömmer mig tillbaka, :-)!)

Fiffiga utdragskort och bra sätt att göra av med spillpapper!

Ha det gott!
Kramisar Susanne!

Anonymous said...

Är det halvstenar eller blingar på den nedersta layouten?

Hoppas det är bra med dig.
Kram//Busan