2/24/2008

En helg...

...går så fort. Känns konstigt att den är över och att jag hunnit med så himla lite. Jobbat lite, städat lite och scrappat lite, men utan särskilt mycket resultat. Fick en härlig väska med innehåll som DT-uppdrag denna månad och det hade jag tänkt klara av i helgen. Men tji fick jag - det visade sig bli ganska mycket stopp där. Ett kort har det i alla fall blivit och jag har provat att göra ett sk criss cross kort. Det var enkelt och gick snabbt och smidigt. Så det lär bli flera.
Sen har jag ju svårt att släppa Vintage-temat... Det är så in i nordens kul! Jag har fått en ny favoritstämpel - Blommsiluette (sic) som kom in till Annas Scrapbooking nu i veckan. Helt suverän snygg tycker jag och otroligt användbar. Och jag kan inte få nog av Tim Holtz teknik!
För övrigt så är SJ ett skitföretag.

1 comment:

Lisbet said...

Hej!

Om du har varit in på min sida så kanske du har sett att du försvunnit ur mitt länkarkiv. Jag har rensat ur och skapat en ren länksida för papper- och kortmakare så att jag hittar alla de bloggar jag vill besöka.
Nu ligger din länk på en särskild ”min bloggrunda sida” vilket du ser om du tittar in hos mig.
Jag tar mig en stund att surfa runt och samla lite inspiration samtidigt som jag säger detta. Vill inte att du ska tro att jag tagit bort din länk.

Så läckert med vintage tema
Ha en skön måndag.