12/19/2007

Nu är det jul!


Igår presenterade jag mitt papper på seminariet på handels och jag överlevde. Skönt att ha det gjort, särskilt som det betyder att det är JUL!!! Sen var vi ute och åt härlig indisk middag - jag smällde till med en trerätters. Mmmmm. Idag blir det lite shopping innan jag återvänder till de värmländska skogarna. Skapa Hobby ska definitivt få sig ett litet besök idag! Stockholm är såååå fint med alla lampor och julskyltningar och lockande affärer.


För några dagar sedan gjorde jag en enkel LO efter en skiss av Fnyz till en tävling som http://www.scrapbookbutiken.se/ har. Jag är riktigt nöjd både med enkelheten som sätter fokus på fotona och färgerna. Det svarta papprets utformning är liftat, men kan för mitt liv inte hitta varifrån.

6 comments:

Molly said...

Hi there! I know you don't know me, but I am on CSD (card studio designs) and I am trying to get something for Janelle (owner of the site) for her bday. Here's the info:

Ok, all, Janelle's bday is on Thursday!!!! EEEKKK! I know that this is a crazy time of year, but I was thinking that maybe we could just make her a card (heck, use one of her card sketches for that, right! :D) and post it on Thursday, for her? She hates that her bday is so close to Christmas, so this would make it extra special for her. Believe me, I totally understand if you can't, as this is the holidays, and, I am, of course, last minute, but I thought I would put it out there! :) Thanks, everyone, and have a Merry Christmas!

Thanks so much, if you do this, you can post on CSD! Also, if you have any questions, my email is molly@scrappersdailydose.com

Lisbet said...

Tar mig en liten blogrunda eftersom jag inte vet om det blir någon före jul. Tack för alla fina layouter, kort och skapelser som du visat upp under året. Jag har blivit så inspirerad. Försök nu att ta ner tempot och riktigt njuta av sista advent och sedan julen.

God jul

Anonymous said...

Å vad jag är mallig både över min dotter och mitt barnbarn, han är så fin och du har gjort LO som är både enkelt och ursnyggt!!!

Karin said...

Härlig layout. Gillar också vinterlayouten i tidigare inlägg. Hoppas det blir lite mer tid för bloggande nu....det tog helt slut när jag åkte iväg till spökena på Rönneholms slott och sedan till London.

Elzie said...

Vad fin lo du gjort. Och lyckans dig som kommer till Sthlm emellanåt.
Kram Elzie

Unknown said...

Hej Tesa! Sååå fin din kille är! Har inte fått se någon "riktig " bild på honom tidigare! Ha nu en underbar jul och ett gott nytt år!! Kram Pia