11/25/2007

En härlig helg...


...har det varit!!! Igår var jag på scrapträff hos Annas Scrapbooking och det var superkul! Trevligt sällskap, god mat och roliga uppgifter - det blir inte mycket bättre än så! En sanslös utmaning att scrappa i de färger man hade på sig tog begreppet utmaningen till en ny dimension. Jag har en tendens att bära mycket svart, och igår var allt svart utom BH vintervit och strumpor (grå) så... Tack och lov hade jag bland alla glada barnfoton på J och brorsbarnen ett passande foto med mig till en annan utmaning (att scrappa sin hemliga kärlek på vita duken) så Mr Darcy fick det bli. Så hemlig är kanske inte min förkärlek för denne MAN... och lite kul är det allt att få leva ut den... Anders hummar lite bara...
OCH - en annan fantastiskt rolig och inspirerande och utmanande sak är att jag nu är med i Annas Scrappbookings DT. Jag är oerhört glad och stolt och förvånad! Och lite nervös!!! Önska mig lycka till!!!

10 comments:

SasSa said...

Min favorite tooo!!! Åh vad jag gillar den filmen! Såg i går en film om Jane Austen själv. "Becoming Jane" heter den och den var helt klart värd att se.
Jättesnygg layout! Gillar de färgerna med. Grattis till uppdraget och lycka till med det! Jättekul ju.
Kram SasSa

LadyDi said...

Heeej! Den blev såå tjusig din LO. Har blivit mkt scrappande den här helgen med träff igår och 5 timmar i Duvanhuset idag, men kul är det!
Grattis till DT skapet - ska bli jättekul att 'jobba' tillsammans med dig framöver.

Elzie said...

Åh vad roligt Tesa. Kommer att passa dig som handen i handsken. Så det var Annas då som jag trodde. Är ju så många shopar överallt så jag tänkte att det kunde vara någon ny *s*.

Att det är så många som gillar "Mr Darcy"?? Jag tyckte väldigt mycket om honom när han var med i den serien som gick på TV och likadant i Bridget Jones. Han är en mumsbit (men det vet inte maken *s*).

Håller du på med tentor? Trodde du hade läst färdigt men lycka till med dom.
Kram Elzie

Elzie said...

Nej men Tesa!! Glömde ju skriva att din lo var jättefin. Gillar när det är i svart även om jag har väldigt svårt att göra såna lo's själv.
/Elzie

Elzie said...

Var väl det jag tänkte. Du vet, jag rör mig mil ifrån den miljön som du är i *s* (och är rätt nöjd med det faktiskt!!).
/Elzie

Anonymous said...

Hej! Jättefin Lo. Gillar svart-vitt. Grattis till DT-jobbet. Vad kul....ha det bra

Anonymous said...

Grattis och lycka till med ditt uppdrag! Allt du gör blir bara bättre och bättre! Jag gillade julkortet jättemycket, det var så fina färger. Kram på dig!

Karin said...

Super-snygg LO!! Gillar den mycket. Upplägg och dekorationer etc. Underbart julkort i förra inlägget.

Ewonne said...

Grattis till din DT-plats. Men efter vad jag sett här på bloggen kan jag inte påstå att jag är förvånad ;o) En välförtjänt plats skulle jag vilja säga!!!
Kram

Anonymous said...

Vilken idé. LO:n blev ju verkligen urtjusig.
Kramis