8/11/2008

Nytt kontor...

...hägrar. Hoppas jag. Just nu sitter jag i ett litet mörkt rum med noll ljudisolering, massor av spring och prat utanför och med fönster som vetter mot ett plåttak 1 meter bort. Glömde jag att nämna gallren för fönstret? Det är GALLER för fönstret. Men om inte några elakingar sätter käpparna i hjulet ska jag snart BORT härifrån. JAg planerar för fullt, för i mitt nya kontor ska det bli fint. Jag ska hålla ordning. Jag ska inreda. Sådetså. Liiiila och rååååsa ska det vara i mitt nya kontor. Det förstod jag med en gång när jag såg Basic Greys Euphoria papper IRL. När jag fick dom i denna månads DT-påse från Annas Scrapbooking Jag är kär i dom. Särskilt de rosa och ljuslila. Så nu har jag börjat med att göra grejor till mitt nya rum. Först ut blev en klocka:

Jag har inte altat särskilt mycket. Typ nästan ingenting. Men det var jättekul. Och jag blev jättenöjd. Makens kommentar. Men vad är det där????

1 comment:

Maritha said...

Nu blev jag avundsjuk........
Jag vill också ha en lika läcker klocka på mitt kontor!!! Så påhittigt och så snygg!!
Kram